Treceți la conținutul principal

Bottega Verde

Bună, dragile mele!

Astăzi doresc să vă vorbesc despre minunatele produse de la Bottega Verde, care pe mine m-au impresionat atât prin calitate, cât și prin efectele lor benefice pe care le-am văzut de la prima utilizare.

Voi începe cu primul produs, preferatul meu.

ȘAMPON 2 ÎN 1, PURIFICANT ȘI HIDRATANT CU EXTRACT DE LIME ȘI MĂR VERDE, 250 ML


Eficient, delicat, este ideal pentru curățarea părului normal. Formula sa ușoară îngrijește scapul și oferă prospețime de lungă durată. Conține provitamina B5, zahăr din grău, suc de tei și mere pentru a evidenția strălucirea naturală a părului. Parfum acestui șampon ține foarte mult, iar părul meu este strălucitor, fin la atingere și ușor de aranjat. Este unisex, pentru toate vârstele, iar pentru un rezultat optim, puteți folosi și balsamul de păr din aceași gamă.

 

BALSAM HRĂNITOR CU EXTRACT DE ALOE ȘI MĂR VERDE, 150 ML


Acest balsam delicat ingrijește scapul, conținând atât vitamina B5, care ajută la menținerea părului moale și lucios, cât și un suc special de aloe vera și măr verde pentru vitalitate și hidratare. Aplicați balsamul pe părul umed și lăsați să acționeze pentru câteva minute, eu de-obicei îl las 5 minute, iar apoi clătesc din abundență. Este special realizat pentru toate vârstele, fiecare produs de la Bottega Verde fiind testat dermatologic.

 

BALSAM CU KERATINĂ ȘI ULEI DE COCOS - PENTRU PĂR REBEL - KERATINA E COCCO, 150 ML


Oferă stralucire părului, această formulă îmbogățită cu ulei de cocos, keratină și ingrediente anti-umiditate, ajutând părul să reziste la umiditate si să rămână la fel de aranjat. Părul devine maleabil, mai ușor de pieptănat și aranjat. După ce ați aplicat pe păr șamponul cu keratină și cocos, aplicați balsamul pe părul umed. Lăsați să acționeze pentru căteva minute și clătiți. Pentru rezultate optime folosiți spray-ul din aceeași gamă.

ȘAMPON USCAT, PURIFICANT CU EXTRACT DE LIME ȘI MĂR VERDE, 100 ML


În doar câteva secunde părul tău poate deveni curat și mătăsos, fără a folosi apă. Formula sa specială îmbogățită cu lime și măr verde nu lasă reziduuri, nu usucă părul și este potrivit pentru toate tipurile de păr.

Agitați bine, apoi pulverizați pe întreaga suprafața a părului de la o distanță de aproximativ 20-25 cm. Se masează scalpul cu vârfurile degetelor timp de câteva secunde apoi se piaptănă.

 Sunt foarte mulțumită de aceste produse și vi le recomand. L-am folosit pe fiecare și fiecăruia dacă ar fi să-i acord o notă de la 1 la 10, aceasta ar fi 10. Fiecare produs este de o calitate superioară și le folosesc foarte des.

Nu ezitați să intrați pe site-ul celor de la Bottega Verde să vedeți varietatea de produse pe care aceștia v-o oferă.

Mulțumesc Bottega Verde!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

YoloBook - review

Bună tuturor! Astăzi aș vrea să vorbesc despre YoloBook , o firmă dragă mie care mi-a înseninat ziua. Am primit două albume frumoase cu multe dintre amintirile mele pe care m-am gândit să vi le arăt în zilele ce urmează pe instagram prin câteva postări în feed.   Pozele sunt imprimate pe o foaie groasă, cartonată și rezistentă ce are o textură lucioasă. De asemenea, ce m-a impresionat este calitatea culorii și a clarității imaginilor, dar și încadrarea acestora pe pagină, au adaptat pentru fiecare fotografie modul perfect în care se încadrează în spațiul alocat pentru a fi prezentată. Îmi place ideea de prezentare a firmei, după cum ați văzut și pe pagina lor de instagram, la prima vedere exprimă culoare și bucurie. Mesajul lor este unul fain, pozitiv si asta mă face să îi apreciez, pe lângă faptul că au dovedit că sunt serioși și că își respectă atât clienții, cât și colaboratorii. Îi recomand cu toată încrederea, ei aduc fericire pe chipul oamenilor, au idei frum

Parcursul meu muzical până acum

Bună dimineața, tuturor! 💫 În urma sondajului de la story unde majoritatea ați votat că v-ați dorit un articol despre parcursul meu muzical, am decis să vă povestesc în mare de când fac muzică și care a fost evoluția mea de-a lungul timpului. Sper să vă placă! ❤️ Zi frumoasă vă doresc! ⤵️ 𝓟𝓪𝓻𝓬𝓾𝓻𝓼𝓾𝓵 𝓶𝓮𝓾 𝓶𝓾𝔃𝓲𝓬𝓪𝓵 🎙 Parcursul meu muzical este o poveste de suflet, a ceea ce sunt acum. ❤️ Totul a început la vârsta de 9 ani. Pe atunci dansam într-un ansamblu condus de domnul instructor coregraf Mihăiță Melu ce ținea orele de dans la școala unde am învățat 8 ani de zile. ( primar și gimnaziu ) Domnul Mihăiță a fost cel care m-a încurajat pe mine, ca și copil, să încerc să cânt în spectacolele ansamblului și în concursuri pentru prima dată. După concursul „Dobroge mândră gradină” unde am cântat cu atâtea emoții de nu am cuvinte să vă spun, ușor, ușor totul pe zi ce trece, a devenit din ce în ce mai bine. Am fost încurajată să urmez cursuri de canto, așa că m